resten av veckan

tänkte skriva lite fort om hur resten av denna veckan kommer se ut för mig och chippen och lite så.
Idag tog vi en lång tur i skogen, väldigt härligt jobbade lite dressyr emellan åt enkla byten, skänkelvikning,
sluta och så. han var mjuk och lyssnade fint.
Imorgon blir det en skritt barbacka tur på honom, bara så att han håller sig igång inför söndagen.
på kvällen sen blir det massor med fix inför söndagens tävlingar,då jag startar redan kl 9 på morgonen
får vi fixa allt dagen inann, som tur är bor vi väldigt nära! sen har jag 1 timme emellan mina klasser så vi hinner inte sätta in chippen utan jag får gå med honom. När jag ridit nästa klass så ska vi köra hem göra färdig chippen
och sedan klockan 3 ska vi till tävlingen igen och kolla kuren! hoppas på att det är ute så jag kan fota massor :)
senare på söndags kvällen är det dags att göra chippen klar igen då jag ska starta en till klass på måndagen.
även där startar jag tidigt och måste göra klart allt kvällen innan igen.
dock är denna dagen slut efter första klassen så jag kommer hem i bra tid, sen har jag också 2 prov när vi börjar skolan usch! så ni hör kanske att jag har ganska mycket nu dom här dagarna men jag ska göra mitt bästa för att få in något inlägg ibland, annars får ida hålla er bra uppdaterade!
en gullig bild på chippen efter en tävling, lilla elvis

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

söt bild:)

2011-04-23 @ 00:16:16
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till! Hela familjen håller tummarna!

/Pappa

2011-04-23 @ 08:25:52
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 08:38:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0