träning för Lottie

Godmorgon alla söta bloggläsare.
Idag var jag nere och tog ut hästarna, och fick faktiskt ett sånt litet sug av att städa så jag tog och fixade bland schabraken och lindor. Idag är det söndag vilket betyder att jag och alla andra i Div1 laget ska till Lottie och träna.
Vi ska rida igenom programet och få tips på vad vi kan göra bättre och så, efter det ska vi alla fika lite.
Jag kommer att ha med kameran så får vi se om mamma fotar lite, vi har en halv timme var att rida så jag är nummer 3. vi alla ska mötas vid 6 och sen rider sista vid 8, Sen har vi även prov imorgon och jag har inte börjat att titta på det, måste verkligen göra det också. Så då vet ni lite varför jag kanske inte kommer ha super uppdatering idag. men ska göra det så mycket som möjligt. Tänkte även att ladda upp lite bilder på galna chippen ifrån igår.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Malin

Den bilden på dig och Chippen, är nog en av de finaste jag vet.

2011-04-03 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0