det jag menar

vissa människor undrar ju vad jag menar med det där om transportskydden, det jag menar är:

* "sömmen" eller vad man säger, är på frasidan, det brukar vara på baksidan + att det är mycket snyggare på baksidan av benet.
* Knäppena är på "fel" håll, dom ska knäppas bakåt, dessa knäpps frammåt.
* Dom är korta bak vi knäna, det är inget måste, men jag tycker verkligen att transportskydd där bak ska gå över haserna*.

smaken är som baken ;)
Annars som sagt så hade detvarit en urgullig outfit :D

/Frida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Satter man skydden pa ratt ben blir ju bade sommen och spannena ratt :)

2011-08-25 @ 23:24:45
Postat av: Gotlänning

den hela bilden e så sjuukt sööt ;)

2011-08-26 @ 19:54:32
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/
Postat av: Moa

håller med den första kommentaren, det är ju bara att man byter transportskydden där fram :)

2011-08-26 @ 23:22:45
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0