Detta var ju riktig underhållning!

dressyrteam.blogg.se

Undrar om Frida önskar att "Pee wee" var unghäst. Mig veterligt räknas de som unghästar till åldern 6.
Önskar du att din ponny var bebis fortfarande så att du slapp all press?




















































/ xoxo horsegossips

Vad jag har hört så är en häst "unghäst" tills den är 8 år.MEn det är vad jag hört! Det vet man genom att om man kollar i hoppningen så räknar hästen till unghäst tills den är 8 år, eftersom där fins unghäst klasser tills dom är 8 år. så varför skulle det vara skillnad i dressyren? den slut mäts när den är 8 år eftersom dom flesta slutar växa då, och det menas ju med att dom är "vuxna" då?, precis som vi människor?
Men jag kanske har fel? vad tror ni? Och jag menar ju inte bara tävlingen utan under alla år, "det bästa med att ha unghäst är framgångarna"  

men ja, haha, underhållning! Me like! :)
inlägget hittar ni- http://horsegossips.blogspot.com/2011/08/dressyrteambloggse.html#comments
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: elin

Vissa säger 6,vissa 7 det spelar väl inte så stor roll? ;)

2011-08-07 @ 15:16:11
Postat av: Anonym

Hej, super fin blogg verkligen! :)

Nu tar jag tag i bloggandet på riktigt, så hoppas ni dyker upp här! Följ via bloglovin elr länka varann. kram fo :)



BTW, unghäst är till 6 för det är då de får börja tävla avdelning A. :)

2011-08-07 @ 16:37:46
Postat av: fo

Hej, super fin blogg verkligen! :)

Nu tar jag tag i bloggandet på riktigt, så hoppas ni dyker upp här! Följ via bloglovin elr länka varann. kram fo :)



BTW, unghäst är till 6 flr det är efter då de får starta avdelning A. :)

2011-08-07 @ 16:38:27
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag troor också att dom är unghästar till när dom är 6 :) men det verkar ju som att hon precis slutat bete sig som en unghäst, eller det är kanske det du menar? ;)



ps. väldigt dåligt skvaller för att vara en skvaller blogg!! xd



Nice blogg till er! :)

mvh Sara

2011-08-07 @ 16:51:55
Postat av: Anonym

det spelar faktiskt roll, är det en unghäst under 8 får överåldriga tävla (utantävlan) i dressyr

2011-08-07 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0