jaja..

Hatar verkligen rubriker! Vet aldrig vad jag ska skriva!
Hann inte blogga igår, men träningarna gick väl helt ok.
Lottie tyckte Nikolai hade blivit fin och hon tyckte att vi skulle träna övergångar och även att vi bara lullade runt. Att vi fick in en bra takt och ett bra tempo, och en bra säkerhet i det hela. Fick även till en väldigt fin trav, lite svävig ;-)
Lagette kändes inte speciellt bra, men Lottie sa att det såg bra ut och att det blir bättre för varje gång. Tog ett tag innan hon slappnade av och jag kom till ridning, men jag lärde mig hur jag ska göra för att det ska bli lättare. Hon är som sagt väldigt speciell.. ;-)
Mamma fotade, blev inga speciellt bra bilder, men får se om de kommer upp ikväll. Ska köra in hö och sen ska jag mysa med mina kompisar, hihi.
/ Hanna

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0