Kan man vara mer nöjd än jag?!

Jag är såå nöjd över mig själv och min ponny!

Dagen började med att vi kom dit i strålande sol och det var väldigt kvaft!
Red först lite ute Pee Wee kändes galant redan från start och hon lyssnade fint, även när vi kom in i ridhuset!
Men precis när vi kom in i ridhuset ropade dom att dommaren inte hade kommit och att dom räknade första start om 45 min och jag hade typ 15 min kvar på min framridning, det innebär att det var 1 timme tills jag skulle starta, och jag var klart med framridningen!! så jag som alla andra ekipage tog av sadlar och så och stod still med hästarna.. sen när det var lite mindre än 30 min kvar så sadlade alla och jag med och hoppa upp och red. rätt synd...
När jag sen red in på banan och skulle rida pogramet så slutade jag rida och jag blev väldigt stel och därför stelnade Pee Wee också till lite.
Det slutade med andra plats och 69,286% och jag var /ÄR så himla gald för det! :D

för att inte trötta ut Pee Wee så lastade vi ut henne en halvtimme innan start och pysslade och sadade i lungn och ro!
Och när jag kom till framridningen var hon lika fantastisk där! inte tröttare eller segare som det ibland blir, utan mer pigg och lyssnade ordentligt på min skänkel!
När jag kom in på banan så tänkte jag "sluta inte rida nu, rid på frida!" och det gjorde jag och det gick såå mycket bättre! inga större missar heller.Hon och jag var heeelt avslappnade! Nöjd red jag ut från banan och nöjd var jag när jag fick mitt protokoll där det stod
65,862% och så kom jag på en andra plats igen!

Jag är såå nöjd med dagen och min häst som var fantastisk! :D


Mer bilder kommer

Tack Julia Wesén Cosmo och mamma och pappa för en härlig dag! <3
/Frida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Linneah Persson

där är jag också ;) <333

2011-08-07 @ 15:22:45
URL: http://liinneapeersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0