otuuuur!

Nu när jag har tid för att blogga så fungerar inte min dator med alla bilder och filmer, hade ju film från helena från förra veckan, aja jag hoppas den fixas fort!

Här är 5 sanningar om mig:
* jag är en osmidig flicka, senast jag gjorde något riktigt klantigt var idag, i lund, med skolan, alla åttor.. hah, ja jag och julia vi skulle hoppa över en typ metall stolpe som var hög och bred, haha julia klarade det inte, och så skulle jag försöka, så jag bara "ammen detta klarar jag" och ett två tre så gjorde jag magplask rakt ner i i stenmarken med hakan ner, då jag inte hann få upp mina händer.. haha säger jag bara xd alla skratta och lika så jag och definitivt julia.. xd
* jag tänker att jag ska svara på ett sms typ 5 in senare om jag är upptagen med något, och vipps har jag glömt att svara på något jätteviktigt och bara lever vidare ;)
* jag älskar att ta bilder, i snö på ängen ute i hagen när folk rider, allt! och självklart när folk fotar mig och min ponny! :)
*Jag älskar att visa upp min ponny för folk eftersom hon är min ögonsten och det bästa jag vet och för att hon är så himla vacker och söt, folk säger att en sötare häst en henne får man verkligen leta efter, och det håller jag med om! :D
* Jag och Pee Wee ska snart starta en klass högre på tävlingar i dressyr, än vi brukar och jag lääängtar samtidigt som jag är nervös!
* Jag var hoppryttare innan, dock hade jag ingen egen häst,men tyckte det var riktigt kul! och älskar att hoppa fortfarande!!! fast bara på låga höjder, efter att ha åkt av rejält..




haha ja, hoppbilderna är ju från när vi värmer upp xd
/Frida

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0