ponny SM

Hejsan alla bloggläsare!
Idag ska jag och världens bästa mamma åka till ponny SM och fota och kolla. Ska bli superkul! :D
Min kamera kommer att hänga med, så den är på hugget hela tiden!
Sen ska jag kolla på min bästavän Julia Wesen och hennes hest jonny be good :D och fota såklart.
och så är det många fler bra ryttare och fina hästar jag ska titta på, tyvärr så hinner inte jag fota en av dom som jag verkligen vill se! :( det är josefin I-M och hennes häst cracker jack. jag tycker dom är ett super fint ekipage!
men vi ska till mormor kl 6 och fira hennes fördelsedag :)
ja, det var lite om dagen, kommer nog göra ett tidsinställt, annars fixar jag ett hos mormor eller när jag kommer hem från sm.

pussohej!


bästavän och hennes fina jonny be good :D


josefine I-M på fina cracker jack :D
/Frida

www.hannnss.blogg.se

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Hanna

sv; Okej, kanon! :)

2011-08-14 @ 10:05:38
URL: http://hannnss.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv; Tack :)

2011-08-14 @ 10:42:41
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0