Bloggar jag rekomenderar! + Skriver lite om dom

Jag tänkte skriva lite bloggar jag läser och tycker att folk ska läsa, OCH så skriver jag lite om dom.
Te.x varför jag läser dom och vad bloggen innehåller (vad personen skriver om)

Jag börjar med Ida- http://horselive.bloggplatsen.se

Bloggare: Ida
Bloggar om: Sin vardag och om sin alldeles nya ponny Hickory
Bloggat i 2 månader, typ ;)
Övrigt: Ja, jag kan börja med att berätta att jag började läsa den när hon startade den eftersom jag känner henne. Men jag gick inte in och tittade varje dag då jag tyckte det var lite lite uppdatering.
Men nu! Nu har hon verkligen kommit igång, och jag läser den varje sekund. Hon uppdaterar bra och gör intressanta inlägg! Kämpa på
Rekomenderas

Dressyrmupparna-http://dressyrmupparna.se

Kunde inte ta deras header :(

Bloggare: Ingrid & Linn
Bloggar om: sina hästar Cupido & och Claudia
Bloggat i 9 månader
Övrigt: Jag tror att ialla fall dom flesta vet vilka dom är.
Jag gillar denna bloggen eftersom dom har en bra uppdatering med fina hästar & fina bilder!
(tror ni vet det mest själva, annars gå in och titta på deras blogg)

Ponilovers- http://ponilovers.blogg.se
Vicktorias hästar:

Brave Heart

Roxelina

Elinas hästar:

Solero

Frans

Toledo ( vet inte riktigt om det är hennes häst)
Jag fick också ta lite bilder av dom eftersom jag inte kunde kopiera deras header heller. :/

Bloggare: Elina & Vicktoria
Bloggar om: sina hästar, och om deras pass om dagarna
Bloggat i 3 månader
Övrigt: Jag började läsa denna bloggen när brave Heart såldes till Vicktoria. Hästen är väldigt fin!
Jag tycker att deras uppdatering är ok, eller jo, dom uppdaterar mycket, men det blir ofta samma inlägg.
Men för övrigt tycker jag den är bra och blir bättre för varje vecka :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0