Branäs i helgen

hej alla!
idag har jag inte hunnit blogga, för att jag måste ju ta hand mycket om min lilla pålle nu när vi ska iväg i helgen!
iallfall jag red till ridhuset, träna LA:P1, han kändes underbar och jag ville inte sluta rida!
när vi sen skulle hem var det helt svart ute och det regna, inte så mysigt hehe, men när vi kom hem igen så tvättade jag hans huvud med en varm trasa och han fick komma in och få sin mat! det gillas.
Nu till helgen eller redan imorgon kväll/natt ska både jag och frida åka till branäs med skolan,så ni kommer inte att höra från oss i helgen! tyvärr, men såklart kommer vi att stätta in tidsinlägg så att bloggen kommer att bli uppdaterad, vi ska försöka klämma in 2 inlägg om dagen, men det får räcka, det är ju bara över en helg!
vi åker alltså imorgon kväll, och är borta till söndag, vi kommer hem på söndag natt vid 12 halv 1 tiden så det blir att lägga sig direkt då, för att hinna med skolan dagen efter.
vad det kommer att dyka upp för inlägg kommer vi inte att säga då det får bli en överraskning för er! och när vi kommer tillbaka vill vi såklart att det ska ha kommit in massa kommentarer,och att fortfarande statistiken ligger på okej! så vi hoppas ändå att ni kommer vara lika aktiva som ni är nu :D
Chippen kommer ju då att vila och och när vi kommer hem den veckan måste jag rida massor så han inte är över laddad till tävlingen som är i malmö, en vecka efter att vi kommit hem ifrån branäs!
så nu vet ni ifall det kommer bli segare uppdate i helgen :)
calle får stå för bilden! till detta inlägg

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0