Chippen fick vila idag

egentligen var det tänkt att jag skulle rida en tur i skogen för att sen ska jag ju inte rida på några dagar sen när jag ska till kina, men när vi kom hem idag så blåste det så himla kallt och det började bli mörkt, det var faktiskt mamma som sa att nej julia idag blir nog för kallt och sen så blåste det också ganska mycket, så chippen fick vila idag. Men jag var nere och fixade lite med honom och så,Imorgon är det ju träning för helena igen och eftersom det var tävling igår så tycke jag ändå att det var ganska okej att han vilade idag då han gått hårt många dagar nu, fast han älskar även att bli riden bara en liten skritt tur eller så. Men just nu känner jag verkligen för att rida barbacka så får väl ta chippen på en barbacka tur nu snart! haha
hahaha riktigt ful bild sedan i sommras!
hur sittter jag och ja allt ser bara konstigt ut på den!
men jag får väl bjuda lite

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0