Det var ingen träning för Jannie, jag och anna skulle bara rida i ridhuset

Ridningen idag gick super super superbra! :D
Anna red Pee Wee försten stund, och det såg jättefint ut där med!
Anna hade även med sin egen storhäst. Efter ett tag så frågade hon mig och jag ville rida den. Och det ville jag så klart! ^^
Jag skrittade bara men jag jobbade hennes häst lite ändå  (A) Hon är såå fin! Men tyvärr fick jag ingen bild på henne.. vf vet jag inte, vi tänkte inte på det då :/
Men sen var det min tur att rida Pee Wee, och det gicksuperbra! :D Hon var mjuk och fin hela tiden. Härligt!
Jag red lite ökningar och mycket volter och så, men annars gjorde jag inget speciellt.

Föresten red jag för första gången med mina GG stövlar. Dom nya GlenGorden stövlarna som jag fick i julklapp.
Dom är riktigt sköna! Men dom gnislade en hel del.

Jag och mamma glömde kameran i stallet. Men vi försökte fota och filma med henne iphone.
Detär därför bilderna är väldigt suddiga. Filmen blev riktigt suddig, men jag får se om jag kan rädda den.


Mammas finger ivägen xd

(Rider lätt)
Ja, det var bara dom två bilderna jag lyckades rädda :(
FILM KOMMER SENARE!

vinnaren av veckans blogg: enewe

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Pappa Björn

Oj, vad bra det ser ut gumman!

Kämpa på :-)

2011-02-13 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0