Gått bra idag, för övrigt låsning??

Idag bytade jag tillbaka till Pee Wee's gamla bett.
Det känndes som en helt annan häst än sedan i torsdags och fredags. Som sagt verkar det som om hon har fått en spänning/låsning i bogen och bäcknet. Vi har ringt till en massör, och hon ska försöka knäcka låss det.
Hon är riktigt duktig!
Jag har ingen aning om varför detta har hänt. Men när jag kom hem från Paris ville hon inte ställa till höger, och när jag borstade henne över rygg och rumpa börjar hon gå runder i stallgången och när jag lägger på sadelen sänker hon ryggen jättemycket.
Det är en jäkla otur eftersom allting gick riktigt riktigt bra innan detta. Jag vet inte hur det har hänt, men det snöade i Sverige undertiden jag var i Paris, ialla fall onsdag, så hon har antagligen sträckt sig när hon har busat eller något.
Men i alla fall, gick det mycket bättre idag! Igår smörjade jag även in med linement på det stället på ryggen hon verkade ömma.
Vi ska iväg och titta sadlen och till masören så fort som möjligt och när dom kan!

Bilder jag tog i hagen idag! :)
Jasse:


älskar bilden! kolla in hans ögon! :O
Diarco:


Pee Wee:




MY LOVE!


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Ella Thomas

kan det inte bero på att dom fäller dom blir ju lite känsliga??



det är säkert inte det men jag ville bara säga det, man glömmer sånnt så lätt när din ponny kanske inte fäller så mycket jag vet inte men ;)

2011-02-27 @ 17:58:07
URL: http://frommiitoyou.blogg.se/
Postat av: Ida Andersson

Aw, Bodys hage :') ♥♥♥

2011-03-01 @ 17:46:11
URL: http://Horselive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0