Godmorgon

godmorgon alla bloggläsare, igår vet jag att jag inte hann blogga alls och det är jag ledsen för!
men jag hann verkligen inte med det för direkt när jag kom hem så skulle vi åka iväg till klippan för att hälsa på lite på min bror och sedan därifrån vidare till ett form av möte som varade till 10, sedan var jag inte hemma förren vid 11 och då hade jag inte ätit middag heller, så jag fick ta en liten macka och sen var det dags att lägga sig då jag fortfarande inte är helt okej i halsen och så.
Men idag lovar jag er att det ska bli bättre, jag har träning men ni får ändå gärna komma med tips om vad ni vill läsa! och sen på fredag som ni vet åker jag till kina för att hälsa på pappa, ska försöka få in något inlägg då och då iallfall, annars hoppas jag det är tidsinställda inlägg som ska dyka upp, så får frida hålla er roade tills hon åker, men då hoppas jag att hon gör likadant med antingen tidsinlägg eller försöker få in något inlägg och så.
Alltså chippen vilade igår igen, så idag måste jag verkligen rida slut på honom för att han inte ska ha det allt för tråkigt när han sedan ska vila i en vecka när vi åker iväg, vi får se hur det blir kanske en kompis kan rida honom nån gång i skogen iallfall.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Ella

Veckans-blogg är utsedd. kolla om det var du som vann ;)

2011-02-17 @ 07:59:53
URL: http://frommiitoyou.blogg.se/
Postat av: Z i r r e s ♥

allt bra med dig? :D

2011-02-17 @ 11:29:32
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0