godmorgon

God morgon alla bloggläsare, Idag kommer jag ha mycket att göra, men jag ska ändå försöka uppdatera så mycket som möjligt. Ska ju fixa med chippen inför tävling och lite så, Och ska ju även rida.
Idag tror jag ridningen blir en liten tur i skogen och sen lite på banan om den är okej. Chippen är finast inför morgondagen då, Jobbar igenom honom lite lätt. Men jag börjar bli sjuk, har ont i halsen, förkykld och feber, Så jag måste även ta det lite lugt, varför just nu när det är tävling!
Jaja, annnars kommer det inte hända så mycket idag, ska ju även försöka lägga ut dom inlägg där jag visar hur vi fixar inför tävling. Tänkte filma och berätta lite när jag rullar knoppar, och även ta bilder.
Och packingen som ska med. vi kommer att knoppa imorgon så det inlägget kommer kanske upp imorgon när jag kommer hem. och så klart kommer kameran med så mamma ska fota och filma oss,Och kanske även jag kommer ta lite bilder på andra, ja ni får helt enkelt gå in och titta.
Detta får bli ännu ett tråkigt  bildlöst inlägg, men nu vet ni ju ungefär vad som kommer att komma upp under dessa 2 dagarna.
vinnaren av veckans blogg: enewe

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Alva

Nu kan ni anmäla er till veckansblogg!

http://alvaaohlstrom.blogg.se/2011/february/anmal-er-d.html#comment

där kan ni även läsa om hur det kommer gå till!

2011-02-12 @ 12:36:06
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0