HEMMA!

hej alla!
Nu är jag hemma igen, kom för någon timme sedan.
Åkte ifrån beijing vid 12 tiden, sen kan ni räkna 7 timmar bak om ni vill veta vad den var i sverige.
Resan gick bra, men när vi kom hem och skulle landa så var det väldigt dimmigt så helt plötsligt var
vi på flygplatsen utan att någon hade sätt att vi landat.
Shoppat massor,och kanske något kommer att komma upp,
När jag kom hem stack jag och my till mac donalds och åt hamburgare haha lite bättre än flygmaten 8)
och nu ska jag bara ta det lungt och göra det sista på min läxa som jag inte hann göra,eller orkade göra.
blir väl ingen sådär mer uppdatering idag för jag är riktigt trött och måste orka med skolan imorgon.
Men jag lovar er det kommer bombas med inlägg imorgon, både från resan och hästarna kanske lite nya bilder
och så,en anna rolig sak är ju att frida ska komma hit med peewee imorgon så då blir det ju också massa bilder och inlägg! nä nu måste jag plugga vidare vi hörs :)
jag älskar dig min stjärna!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0