I skolan

hej alla bloggläsare, tänke bara ge er lite mer info om allt!
vi är ju somsagt hemma nu och ska börja uppdatera mycket igen, Har mycket att skriva om nu.
Annars så ska vi ju svara på frågestunde, vi ska fixa med den lilla frågesporten.
Men är det något ni vill fråga så gör det här så tar vi med det i frågestunden sen!
Idag ska jag ut en runda på min lilla chippen som jag inte har ridit sedan i torsdags, ska bli så mysigt
Men vi hade det jätte kul i Branäs, men nu statsar jag på träning inför tävlingen på söndag!
mer info om det kommer att komma och jag kommer dessutom lägga upp bilder eller kanske film när jag knoppar flätar manen då det är ganska många som undrar det! kameran följer med på tävlingen och mamma ska fota och filma.


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Hej på dig, jag undrar om du skulle vilja ha en blogg med mig? för jag ser att du är duktigt på designer, då vi båda är ensamma bloggare, jag rider en travare, och det skulle vara så himla kul att ha en blogg med dig. själv kommer jag ifrån Luleå så det är ju en bit ifrån dig, hör av dig, eller svara på kommentareren via ett inlägg, jag tittar varje dag, är det så att du känner för det så kan du höra av dig direkt, så ska du få nummer eller msn? :)

2011-02-07 @ 11:30:36
Postat av: louise

JAG KOMMET VINNA frågesporten så alla vet :D

så ni vet att ni inte kan vinna jag vet att jag vinner för jag är bäst på att göra frågesporter ;D



hahahahah bara skoja lite , '

men jag vill vina ;)

2011-02-07 @ 11:31:00
URL: http://louisesochamandasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0