Idag gick ridningen riktigt bra, var där med Anna

Idag red jag i ridhuset med Anna, Anna red Jasse.
Det gick riktigt bra för både mig och Anna och hästarna idag!
Jag bytade bett åt Pee Wee och hon kändes som en helt annan häst! och anna sa att hon såg ut som en helt annan häst på det sättet att hon var mycket lossare och gick att göra övningar med :)
Idag kunde jag jobba henne så bra att hon blev en svettig pålle, bra jobbat frida ;)
Det kanske inte är en låsning? Det kanske bara är en blandning mellan att tappa päls och byta bett som behövts. Då hon tappar mycket päls nu, och för att hon behövde byta tillbaka till hennes förra bett. (har två)
Iallafall för att vara på den säkra sidan ska vi åka med henne till en massör och till tjejen som ska titta på sadelen.
Tack för en riktigt toppendag Anna! :D

Tyvärr blev det ingen ridning med Ida idag, då vi inte kunde få tag på varandra :(
Men vi har bestämt oss för att göra ett nytt försök på Torsdag :) Härligt! :D

Vi hade tagit med oss kameran till stallet idag för att ta lite bilder jag och Anna, men vi glömde den när vi skulle upp till ridhuset :( sånn otur vi hade med fotandet idag eftersom båda hästarna gick på topp!

Vad tror du har varit problemet?



Free polls

Kommentarer
bloglovin
Postat av: sofie

det är ju att du sitter och rycker den i munnen i varje steg!

försök att hålla händerna STILLA

2011-02-28 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0