Mobil bloggar ifrån kina

Hej alla bloggläsare tänkte bara slänga in ett fort inlägg om att jag är framme i kina nu och just nu sitter vi ute på en restaurang. Em ska försöka få in drygt ett eller 2 inlägg om dagen tills jag kommer hem, därför skulle det vara bra om jag fick in tips på saker ni vill läsa om ni är jag inte har hästarna att skriva om. Men annars är allt bra snart ska vi ge oss av till en glass bar och sedan hem och titta på film. Han inte göra nåhot inlägg igår då jag bara åkte hem om fort för att säga hej då till min lilla chippen,och efter det åkte vi direkt till flyplatsen och flytiden var ungefär 8 timmar. Nu ska vi åka igen så vi hörs kanske senare igen! //juliaa

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Läckert att vara i Kina! :D

Hoppas du får det bra där!

2011-02-21 @ 13:51:47
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0