Ridit ut, och pratat med my

Hej igen, nu har jag precis kommit tillbaka efter att ha ridit en tur på chippen
idag red jag faktiskt ut med my min kusin som ska bo här med mig när mamma ska
på semester. Ja juste det kan jag ju också säga nu! på fredag åker jag till kina och träffar
pappa, är borta en vecka men jag ska försöka upptera lite ändå.
Annars kommer det iallfall att bli tidsinställda inlägg.
Idag skrittade vi bara en tur, sa ju inann jag skulle rida på banan men det var helt fuset
och sen så har vi ju tagat av broddarna på chippen så han gick bara och halkade så jag ville
inte riskera att trava och så, Ska snart ner och förbreda lite inför imogron.
ni får en bild ifrån en tävling i somras

Kommentarer
bloglovin
Postat av: holly

fin bild:)



2011-02-12 @ 19:06:53
URL: http://ersryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0