Snabbt inlagg fran kina

Hej alla blogglasare tankte gora ett snabbt litet inlagg. Som ni ser Finns inte a,a,o med prickar over ni vet, Sa ni far forsoka lasa det anda. annars ar det bra med mig, vi har precis atit frukost och ska snart ut igen Som ni vet ar det ju ganska stor tidsskillnad har och I sverige, 7timmar sa nar jag gor uppdatering ar det ju natt i Sverige Men om jag far tid over ska jag forsoka fa in tidsinlagg sa Dom kommer nar det ar dag hos er. Jag har inte pratat med nagon Fran Sverige sa jag vet inte hur det ar med chippen och Dom andra hastarna, men jag Hoppas ju att det ar bra med Dom! Och hoppas att chippen kommer ut pa nan liten tur I skogen ocksa. Nu har jag inte sa mycket med att saga, eftersom att Dom ar sa harda I kina med vilka sidor man far vara inne pa Sa funkar ju inte alla darfor kan det vara svart att Tex gora hiss/diss saker sa ar det nagot ni undrar om Tex mig Eller sa sa ar det bara att kommentera jag svarar pa allt! //juliaa

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda

Alltså jag älskar bloggen så sjukt fin och bra inlägg! LOVE alltså! :))

2011-02-21 @ 18:08:43
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0