storm, ingen skola

godmorgon alla bloggläsare, idag när jag vaknade så fanns det ingen ström
i huset, och utanför var det storm. Jag kunde inte fixa något så jag bara kastade
på mig kläder och sen skulle mamma köra mig till bussen då det låg fullt av jätte
stora grenar och till och med träd över vägen! fanns inget att göra mer än att vända
så det blev ingen skola för mig idag, så jag ska försöka blogg mycket, och sen får vi
hoppas att frida också bloggar mycket när hon kommer hem.
kanske tar med kameran ner i stallet och fotar hästarna lite, Annars idag ska jag ju
ha träning, och det är väl inget ändrat i det vad jag vet, bara det inte blir ännu värre
med stormen, och kanske träden inte är borta ifrån vägen, men vi hoppas att allt
är okej då så vi kommer iväg vi behöver ju träning nu innan tävlingen!!
tråkigt bildlöst inlägg men det får duga.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0