Strömavbrott sedan 9 igår :(

USCH! Igår hade vi strömavbrott sedan kl 9 på kvällen till typ 2 på natten.
Jag hade precis klickat på "spara & publicera" den där filmen från träningen när allt bara stängdes av.
("spara & publicera"= ladda upp)
Så jag kunde inte göra mer inlägg på kvällen :(
Men det läskigaste var att inte bara vårt hus fick strömavbrott, utan alla hus runtomkring hade också ingen ström.
Jag satt uppe vid datorerna och mamma och pappa där nere, så jag satt där i mörkret en liten stund innan jag sprang ner. haha ;)

Jag lovar att filmen ska komma upp ikväll och att jag ska göra den första "dag 1" grejen ;)
(om vi inte får strömavbrott igen.. -.-)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0