tog en tur i skogen, alltså ingen träning.

Hej alla bloggläsare, jag har inte haft någon tid till att göra inlägg idag,
då jag direkt när jag kom hem gick ner i stallet för att fixa med chippen och så,
innan det blev allt för mörkt.
Alltså träningen idag blev inställd då helena inte hann ta oss, lite syn då jag inte kommer
att få någon träning denna veckan då, och nästa vecka är det tävling! men men vi får
kämpa på! ska ju till branäs med skolan i helgen så då blir det heller ingen ridning.
Men mamma är snäll och kör chippen till helena om nu helena har tid, så jobbar hon
bara igenom honom lite lätt!
Rundan idag gick jätte bra! han lyssnade så fint på mig, och vi galopperade massor
ute på fältet, så himla härligt det är :)
fin bild på chippen, hehe minen på mig kan man ju undvika

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0