Tränade för Jannie idag, gick super

Idag tränade jag för Jannie. Det gick superbra!
Anna red en iten stund först, sen hoppade jag upp. Hon fick en jättefin trav senare mot slutet. Men när jag började komma åt henne riktigt skulle hon komma undan med att nicka med huvudet. haha.. knäppa lilla ponny.
Annars tränade vi på åttvolter/volter och skänkelvikningar, som också gick bra!
Längtar till vår första tävling! :)

Tyvärr blev det inga bilder då jag åkte till stallet direkt efter skolan.
Men, imorgon ska jag träna för Helena och då blir det antingen film eller bilder. Det får vi hoppas på iallafall! ;)


Det fick bli dessa två fina bilderna ^^

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0