Tränat ledarskap och det gick..

Idag red jag ut som sagt, och hon var väldigt stel och ville titta på allt, så därför bestämde jag mig för att rida till henne i paddocken. Och bara när vi kom in i paddocken var det en helt annan häst!! Hon var jättefin och mjuk! :D
Men jag hade bestämt mig för att ta det lungt så jag hoppade av och körde ledarskap. Hon följde efter mig i varje steg. Om jag svängde, så svängde hon och jag började springa, sprang hon!
Hihi, så glad jag blev när jag insåg det! ;)


Härliga bilder från i somras när vi tränade ledarskap hos Julia.
Dock gick det MTCKETMYCKET bättre idag!


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Michelle

Har du bestämmt när första tävlingen ska vara? :)

2011-02-19 @ 14:10:09
URL: http://ryttarduetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0