Träningen för Helena i Onsdags

Träningen för Helena i Onsdags gick super!
Pee Wee var jättefin och hennes steg blev jättefint i slutet och jag kunde samla henne rätt mycket :)
men jag däremot måste höja upp mina händer, jag sitter med dom nertryckta i sadelen hela tiden!
(Kommer ett inlägg senare där jag förklarar vf)
Vi tränade på att rida rakt på medellinjen och att samla.

Har gjort detta inlägget 4 gånger nu, så jag tappade lite lusten att skriva ;)
Men jag är nöjd med träningen! :D
Här är filmen:


vinnaren av veckans blogg är: enewe.blogg.se

Kommentarer
bloglovin
Postat av: ela

mycket fin träning fortsätt på det viset så blir det jättebra nice

2011-02-11 @ 23:24:36
Postat av: Anonym

Ni passar jätte bra tillsammans

men försök vara lite mer stilla i händerna

så kommer ni gå långt ! (:

2011-02-12 @ 13:52:23
Postat av: Anonym

hur stor är ponnyn?

2011-02-12 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0