Träningen för helena

Det blev träning idag, och det är jag väldigt glad för!
det gick både super och då eftersom vi behöver träningen inför helgen.
Han var loss redan från början och vi efter lite uppvärmning gick vi på dom svåra
rörelserna direkt, tränade lite extra på det som jag känner mig mest osäker på och red
igenom programet en gång! efter det var han så fin så jag fick sluta då.
Jobbade mycket galopp och lite skritt idag, traven har vi fått till galant och hans travökningar så!
hans galopp är också super, men vi jobbade enkelt byte och galopp från skritt,
mamma fotade inte idag, men hon lovade att hon skulle göra det på torsdag men jag tänkte
iallfall lägga upp lite bilder som jag tog idag, när chippen och calle busar lite och så!
har även filmat det, jag tänkte ladda upp en om det skulle vara kul? haha dom ser faktiskt lite roliga ut
när dom försöker bitas med varandra.
fina häst

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0