ÅHUS

Imorgon åker jag till åhus och ska stanna där till fredag eller lördag :)
Jag kommer försöka göra uppdatering från min sida varje dag, live inlägg (lixom vad jag gör just nu), och sen så ska jag fixa med tidsinställda så att det kommer upp två om dagen! Så fortsätt kolla! :D
Sen hoppas jag verkligen att mina bloggkompisar också är på hugget!

Emma är så snäll så att hon kommer gå ut och gå med Pee Wee varje dag tills jag kommer hem! så härligt med sådanna vänner! :D
Jag kommer även hem på onsdag för att träna för Helena, sen så kommer nog jag och pappa sova hemma och sen åker vi till åhus på torsdagen igen. Så det kanske blir bilder från träningen också!

Aja, håll utkik!

Älskar min fina ponny!♥


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Lovisa

sv: tack! Och gud vilken fin ponny, älskar fuxar med bläs!

2011-07-17 @ 19:21:22
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

Hej vet inte om ni sett vem som vann min design tävling än? Men kan berätta att ni är en av vinnarna :D Grattis!



Mejla mig direkt på [email protected] med alla era önskemål och idéer så fortsätter vi prata där!:)

2011-08-04 @ 19:05:51
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0