Återigen tillbaka

Nu har jag varit iväg nästan hella tiden och om jag varit hemma har jag packat till nästa
grej eller sovit.
Så ni kanske förstår varför jag inte hunnit blogga..
Men nu ska denna bloggen komma igång rejält, idag kommer Frida hem till mig och vi ska
sätta oss ner och prata lite om bloggen, bestämma lite nya grejer och kanske blir det någon tävling också ?
Sen ska vi rida ut och klättra en stund med hästarna, ska bli jätte mysigt.
Så om ni vill se något eller ha något nytt att läsa om tar vi väldigt gärna imot förslag.7
Jag har någon film på Hickan och mig, är ni intresserade av att se den ?
Gammal bild på Hickan och mig sålänge.
/ Ida

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0