bilder från träningen igår

Träningen igår gick super! :D
Jag gjorde en jättedålig framridning genom att bara jaga iväg henne. så direkt när vi kom ner på volte hos helena fick vi börja sätta henne på bakbenen. Alltså jobba med bakbensaktiviteten. Hon händes fin med dock inte lösgjord och lite hård i handen. Vi red igenom LB:1 som jag ska tävla på söndag och det kändes inte bra eftersom hon var hård och olösgjord, jag frågade ändå om vi kunde rida igenom LC:2 som jag också ska rida på söndag och det var klart att vi kunde. När vi hade stått still och pratat lite efter jag ridit igenom LB:1 så direkt när jag satte igång henne var hon så himla fin! jag vet inte vad som hände med hon var lösgjord trampade på fint och jag hade ingenting i handen!
Så jag var superdupernöjd över LC:2 :D
Helena sa också att det LC:2 pogramet hade jag fått 70% på, och så i början av pogramet så travar man sen skritt i några steg sen trav igen, dom sa hon att jag skulle fått 9or på! :O :D
Jag är supernöjd över min lilla ponnyplutt och är supertaggad inför söndag!


Jag är även supergald över att jag kan få henne att gå så fint nu när jag inte använt gramanen på två veckor och kommer inte använda den heller på ett bra tag.

jag är såååå trött på min kameras dåliga bildkvalité -.-





sista bilden travar vi av. Det blev inte några jättebra bilder, vet inte riktigt vad det är med min fotograf ;)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

På bilderna ser det verkligen riktigt bra ut! Och när man kollade på de gamla bilderna som du visa så ser man verkligen hur långt ni har kommit :) Och lycka till på tävlingen på Söndag!

2011-07-01 @ 14:05:12
URL: http://onelovetwolives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0