Dagens ridpass-Pee Wee's Bo-Gi

Idag var det igentligen tänkt att rida i ridhuset igen, men så blev det inte. Utan jag red ut på Pee Wee istället och sen efteråt stod vi och myste i stallgången :) Hihi min lilla flicka är så härlig!
Hon var väldigt tittig i början, hon tittade på allt! Till och med sånt som hon inte brukar bry sig om.
Lite smått irriterad blev jag på henne, för hon skrittade allt vad hon kunde och gick från sida till sida eftersom det var läskiga saker på båda sidorna xd haha!
Men jag började arbeta henne med bakbentaktivitet och hennes form, och då lungnade hon ned sig och gick fint ;)

En superhärlig bild på mig och Pee Wee från en sommar när jag och Pee Wee var hos julia i några dagar! :)
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: annie :3

finns ett inlägg om eran blogg på http://ridsportssanning.blogspot.com/ ! :D

2011-07-25 @ 00:00:41
URL: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0