Dagens ridpass-Pee Wee's Bo-Gi

Idag tränade jag för Helena! Det gick super redan från start när jag travade på långa tyglar! :D
Det har varit nu såhär i några veckor att Helena har ridit på onsdagen och jag på torsdagen. Men idag så såg även Helena att hon var superfin på framridningen så hon sa att det inte behövdes att hon hoppade upp när det gick så bra för oss :)
Vi tränade lite nya grejer idag. Först tränade vi att galoppera rakt upp på medellinjen, och det ska jag säga att det är svårare att göra det bra än vad man tror xd och sen tränade vi hörnpasseringar och man gör skänkelvikning in till X och sen rider man rakt fram.
Jag är såååå taggad till tävlingen på torsdag! :D

hihi det fick bli en bild från i vintras på Pee Wee :) (glömde kameran)
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Sv; visst, lägg till mig först så lägger jag till dig sen :)

2011-07-25 @ 21:46:31
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: tack ska du ha! :)

visst lägger till er nu :)

2011-07-25 @ 22:26:24
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0