Dagens ridpass - Pee Wee's Bo-Gi

Det gick veerkligen super för oss idag! :D
Var lite nervös över hur det skulle gå då det kändes sådär i onsdags. Men det har inte gått så bra på länge, om man kollar på när jag rider ensam hemma :)
Hon var helt stadig i form hela ridpasset och gjorde fantastiska ökningar och öppnor och uppridningar och allt!
Hon gick super och jag red super!
Om det går så här på tävlingen kommer vi vinna rubbet! :D
Tror ni det är Zenit som har gjort min ridning bättre på två dagar?

Tyvärr blev det inga bilder, bortglömd kamera :/

my love!
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: hilda

antagligen rider jag LB:1 & LA:1 men är inte säkert än, kanske blir LC-LB. ! :D Du får gärna fota!:D

2011-07-24 @ 08:48:32
URL: http://swedishdressage.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Gud vilken fin bild på er, hon är så himla snygg! :D



kram

2011-07-24 @ 14:14:04
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0