Dagens ridpass..

.. Gick super! Mamma följde med för hon ville kolla på oss eftersom det gått så bra i torsdags.
Hon lovade även att ta bilder, och när vi var på väg till banan så frågade jag om hon hade den med sig, och då hade hon glömt den.. -.- aja ni har ju redan sätt så många bilder på oss! :)
Dagens ridpass gick jättebra! :D vi hade det lite tufft i början, men jag försökte lossas att Helena var i mitt öra och sa vad jag skulle göra, så jag klarade att jobba igenom henne galant! Hon gick så himla fint i slutet och jag är såå nöjd över oss båda! Love på denna dag! :D

Hihi, mamma ville vara snäll, så hon ställde sig och fotade Pee Wee när jag badade henne ^^


Kommentarer
bloglovin
Postat av: patricia

svar: taack :D

2011-07-17 @ 20:56:47
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: patricia

svar: länkbyten kan vara både en länkning i ett inlägg - att ni länkar mig i ett inlägg och jag gör detsamma.. och sen kan man göra ett länkbyte med bild - då har man gjort en egen bild som man skicka eller länkar så sätter man in bilden i menyspalten och länkar till er blogg och så sitter den där hela tiden (ni kan se exempel på min blogg i menyn).. säg till om ni är intresserade :D

2011-07-17 @ 20:59:46
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Céline - Dressyrungarna

SVAR: Hihi, jag visst är hon gullig :')

tacktack, haha :D

2011-07-17 @ 21:36:40
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0