Derby 2011

Ja för att jag tränade det pogramet var för att jag ska tävla derby med Hickan i år.
Ska bi riktigt skoj att få prova lite högre klasser och få bedöming på det.
Vi är inte där för att vinna utan att bara få vara med bland alla duktiga hästmänniskor
och så klart se hur långt som vi kan gå i dem klasserna.
Jag måste lära mig LA:4 an om det nu skulle vara så att vi går till final, vilket skulle vara skit kul
Men det pogramet går på lång bana, och jag har sånn tur eftersom att vår bana där hemma
är så stor.
Hickan har tävlat derby innan och kommit på 2:a både 2010 och något år tidigare.
Sen har jag lite tur eftersom att derbyt går ju i dagstorp och Hickansförra ägare var
medlem där så det blir lite hemmaplan för honom.
Så vad tror ni, kan ni tänka er oss två på derbyt ?
Och jag skulle ju fråga är det någon av er läsare som ska ditoch tävla eller bara fota ?
Hade varit roligt att träffa någon av er läsare !
/ Ida

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0