Failbilder fast VÄRRE

När jag menar att jag har värre fail bilder så menar jag
att det kommer bli bilder på mig och Frida hästarna är så söta så det blir
ju inte jätte många som dem inte blir fina på men vi Frida vi är ganska hemska !
Haha, fast där var Hickan ganska hemsk
HAHAHA, kolla mig därbak ser ut som om jag kör upp min hand i hans bak !
Hehe, fridas min..
Vilken blick !
Obehaglig kyss ?
Hahahahahahaha, nu har jag ont i min mage efter allt skratt.
Nu återstår det bara att s om Frida kommer slå ihjäl mig för detta...
Och såklart så vill jag höra om vad ni tycker om dem väääldigt fina bilder !!
/ Ida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: hilda

Japp jag tävlar både LB-LA! :D

2011-07-27 @ 16:36:53
URL: http://swedishdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0