HELHELG MED IDA

Igentligen skulle jag ha varit hos ida i derby men tyvärr blev det ju inställt, men vi bestämde oss för att jag skulle vara hos henne till söndag ialla fall! :)
Tyvärr är det ju inte något superväder precis.. Men vi får hoppas att vi kan ta lite bilder på hästarna någon dag! :)

Faktiskt så ska vi till dreby i allafall! Vi ska åka dit till finalerna på söndag och fota en hel del!
Det hade ju varit PERFEKT med ett nytt objektiv nu, men det blir det nog inget av det när man som mest vill ha det! :(
Stackars mig!..

Idag ska jag gå ut och gå en liiiten runda med Pee Wee eftersom hon tävlade igår, och om hon får vila dagen efter blir hon stel som en pinne, så jag får ge mig ut i det hemska vädret ialla fall!

/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: maja simonsson

Sv; följer er redan ;D

2011-07-29 @ 14:52:14
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0