Härliga Härliga dag!

Jag kom hem sent igår från Falsterbo därför jag inte uppdaterat!

Igår steg vi upp vid 8 tiden, körde till falsterbo vid halv 11.
När vi väl var framme så hittade jag en massa fina schabrak! Och såklart kunde jag inte bestämma mig vilket schabrak som jag skulle köpa. så jag fick gå och tänka lite på det
Men jag hittade en massa andra fina grejer som det kommer komma bilder på senare.
Sedan kollade vi på ponnykuren med Julia Wesen Cosmo och hennes familj, supertrevligt hade vi! Tyvärr tänkte jag inte på att ta med kameran. Där var suuperfina ekipage!
Sen åt vi, och sen hörade jag massa tjejröster vände mig om och där stod Maya, Angelina och Emmie :)
Dom undrade om jag ville följa med och gå lite med dom och det är klart jag ville! Vi gick runt och kollade i affärer och kollade efter julia, men vi kunde inte hitta henne. Men sen började dom snacka med någon och dessa tjejer är låånga, och det är inte jag..
så jag trängde mig fram på sidan och kolla vem det var och då var det Sofia Genne.
hihi lite coolt
:thumbup:
Så var vi där ett tag sen var det fler och fler som skulle hem och sen gick jag och mamma och letade upp schabraken och jag bästämde mig för två snygga schabrak! Och när vi satte oss i bilen märkte vi att klockan var halv åtta.
hihi härliga härliga dag! :D


Kommentarer
bloglovin
Postat av: PATRICIA - vinn en design

åh jag hade oxå velat vart där :(

2011-07-07 @ 13:51:53
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 08:29:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0