Hiss och Diss på samma sak!

Jag måste hissa dessa remarna för lindor!
Jag har tyvärr inte sådanna själv, men Emma i mitt stall har det så jag har fått testa dom en gång, och dom är super!
För er som inte vet vad det är för remar jag snackar om så används dom till, vad ska man säga, gammla lindor?
När jag använder ett par "gammla" lindor där karrborbandet börjar gå upp så brukar jag sätta lös tejp runt om för att dom inte ska gå upp när man rider, och sen kanske hästen snubblar på dom o.s.v
Men dessa remarna är skapade just för det! Och det funkar super! :D
En stor hiss på det!

Och så en diss på att det bara finns i denna färgen!
Tänk om man vill ha röda lindor som är gammla så måste man sätta på dessa runt om.
Och då blir det ju röda lindor med en rem som har färgen typ grön/blå. Usch! Gräsligt..

Vad tycker ni? Hiss eller diss?
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: carolina - Stall Assla

Nu har vi en frågestund uppe! Självklart länkas man även med frågorna man ställer. Frågestunden avslutas på Onsdag, så passa på nu!

Direktlänk: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/july/forsta-fragestunden.html#comment

2011-07-24 @ 12:02:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0