Hur många fel?

Jag berättade ju att jag kom på en annan grej av finn 5 fel. I det vanliga brukar man köra att det står finn te.x 5 fel och så ska man hitta det. Men personligen börjar jag tycka att det börjar bli långtråkigt!
Jag kör på mitt eget som vanligt! :)
Och det går ut på att jag har gjort ett visst antal fel som ni ska hitta det kan vara allt från 1-10 fel och ni ska då hitta så många fel ni kan och skriva det antalet ni hittar. Tex. jag hittar 7 fel och så skriver ni vilka fel det är.
Vi testar! Jag skriver alltså inte antalet utan ni får hitta det själva och skriva antalet och vilka fel :)
Så ni får skriva om ni tycker att Fridas sätt var bättre eller det gammla vanliga tråkiga :)

Orginal:

Den redigerade:

Lycka till! Den som hittar rätt antal och redigerade grejer först vinner en länk! :)
kolla ordentligt denna är supersvår! :D
/Frida Fransson


Kommentarer
bloglovin
Postat av: agnes ~ thulina .

en grästuva

en halv stolpe

hitar bara två fel, jag är kanske blind :o

2011-07-31 @ 21:49:42
URL: http://thulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0