jag och..

.. Hopphästen Jasse hade ett bra ridpass idag! :)
Först red Flecia honom och undertiden gjorde jag vid Pee Wee då jag skulle iväg och träffa ida och hickan och longera Pee Wee men chambong eller vad det heter ;)
Det gick bra med Pee Wee och var lite stel i början men det låsnade bra i slutet och honsökte sig superfint ner!
Dock har hon lite problem med att komma till ro i galoppen :/ Men vi kämpar på!

Somsagt så red jag Jasmin, min systers häst, och det gick bra! :D
Jag har skrittat och travat honom 2 gångerr innan, dock inte så seriöst men denna gången tillochmed galopperade jag med den bjessen! Han hade bara kunnat springa iväg med mig, jag har inte en chans mot honom xd
Det kändes bra och han kom loss i sidorna! Det var inte alls planerat att jag skulle rida honom, det ser man på mina kläder xd
Jag har även 3 filmer på alla gångarter!
Dock är det med mobilen så det går inte att zooma. Ska fråga felicia hur man lägger in bilder och film på datan då jag har ny mobil så det är inte så enkelt.

Här kommer några bilder på mig och Jasmin! Tog inte några bilder på Pee Wee då minnet blev fullt :/







på bilden ovan ser man när jag börjar gapskratta åt Jasses "ökning" Det kändes som om att mana red på en shettis!!



Jag gillar den 6 bilden uppifrån och dom tre sista mest! vilka gillar ni ? :D

Kommentarer
bloglovin
Postat av: PATRICIA

fina bilder :)

2011-07-10 @ 20:15:40
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0