Kommentarer, anonym :)

Jag är jätteglad för alla kommentarer! posetiva som negativa.
Ska ta till mig allt som ni skrivit och tänka på det nästa gång jag rider Zenit. :) Jag vet vad bakom lod är och även låg form.
Ville dela med mig till er av första gången då jag red honom, eftersom jag kommer rida honom ibland.
Jag återkommer med bilder och information  om hur det går framöver. :)
Undrar ibland varför man har så många åsikter och måste vara anonym. Uppskattar när man kan stå för vad man tycker och tänker.
Alla vi ryttare gör så gott vi kan, ju mer träning och ridning ju mer lär vi oss.
Jag är en flitig tjej och vet att jag kan lära mig mycket mer.
Det stämmer Zenit är inte min, men jag är vääldigt tacksam för att jag får rida honom.
Imorgon kommer jag skriva vem Zenit är och om hans ryttare Emma ♥

/Frida Fransson


Kommentarer
bloglovin
Postat av: emms :)

sv : hihi , tack så mycket .

Ja , han är väldigt fint tecknad :)

Fin blogg btw :D

2011-07-25 @ 00:05:00
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin blogg!

Kolla gärna in på vår och skriv vad du tycker om den :)

2011-07-25 @ 00:06:14
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0