Resultat från dagstorp!

Pee Wee kändes dunderfin redan från start, hon var mjuk och följsam! :D
Efter ett ta på framridningen så bestämde jag mig för att jag inte alls skulle bry mig om hur det skulle gå inne på banan eftersom framridningen gick så himla bra! Hon var helt underbar!
När vi väl kom till banan så segade hon till sig lite, men hon var fortfarande mycket fin! :D
Jag var nöjd som in i när jag kom ut och ida och hennes mamma var även där och kollade och dom tyckte det såg jättefint ut!
Jag skrittade av i ridhuset undertiden mamma och pappa väntade på protokollet, när sen mamma kom fram såg hon helt gråtfärdig ut och sa "Vi kan lasta in hästen nu.." och gav mig protokollet.
Jag försökte kolla uppifrån och ner, men såklart så åkte mina ögon ner till helheten direkt!
Och där stod det 67,8 % alltså nästan 68 %! och sen log mamma stort och berättade att jag låg 1:a.
Jag var överlycklig! :D När vi satt och väntade på prisutdelningen så kom dom fram och berättade att jag kom 2:a i stället för att där längst nere på protokollet så hade jag 1 poäng mindre en Elsa (hon som vann) Men det står på eguipe att vi kom på delad förstaplats eftersom datorn inte kollar på det där nere.
Både gald och lite besviken då, inte för att jag blev besviken över placeringen eller ritten, utan för att jag hade ställt in mig på en första plats.
Men aja, jag är grymt nöjd i alla fall! :D Nöjd lastade jag in Pee Wee och sedan kollade jag på Ida och Hicory. Hur det gick för dom vill ida nog själv berätta ;)

När vi satt och väntade på prisutdeling i LC så glömde vi helt bort tiden! när pappa kollade på klockan var hon 16:00 och jag skulle starta 16:27 så det inne bar att ja hade 25 min på mig att klä på mig och få ut hästen och sadla och rida fram, så allt blev stressigt!
Pee Wee kändes fin även på denna framridningen men jag var stel som en pinne eftersom jag var så himla stressad!
Även blev det så inne på banan. Pee Wee låssades att vara rädd för allt eftersom det spöregnade och var en ny bana.
Men det slutade på 61,nåt% och så kom jag 4/8

Supernöjd med dagen! :D




jag vet inte riktigt vad det är med min fotograf xd han har tagit supermånga foton! men inte en ända i rätt tillfälle!!! :( xd (nästa gång får mamma fota ;))
/Frida Fransson

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Elin

Grattis! :D

2011-07-28 @ 21:17:53
Postat av: Elin

Grattis! :D

2011-07-28 @ 21:18:16
Postat av: hilda

grattis så duktiga ni är:D

2011-07-28 @ 21:32:16
URL: http://swedishdressage.blogg.se/
Postat av: Moa

Grattis till en andra placering då! :D

2011-07-28 @ 21:38:10
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Vad roligt! :D

2011-07-28 @ 22:04:54
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Hahahahah, sådär älskar min mamma att göra om det gått riktigt bra när hon hämtar protokollet! Blir livrädd varje gång, man vet ju aldrig med dressyrdomare, även om det känts bra liksom.. ;)



Stort grattis, ni är såå fina!

2011-07-30 @ 20:21:46
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0