Min stjärna!

Tränigen igår var den bästa jag och Pee Wee gjort! :D
Det var tufft i början en efterskritt pousen var allt perfekt! Stödet i handen är obeskrivligt, alltså där var ett stöd men inte lixom det stödet att hon hängde och det var inte heller det "stödet" att hon gick på tygel men att maninte hade någonting i handen och var lixom rädd för att röra sig. Utan stödet var mittemellan och det kändes super! :D
Jag är även stolt över att jag fick henne dit UTAN någon gramantygel och utan att Helena suttit upp innan.
Jag är såååå himla nöjd med träningen!

Julia Wesen Cosmo kom även dit och fotade och även hon sa att jag och Pee Wee såg så fina ut! :D Kul att hon tycker det!




HAHAHA, kolla in sits xd

jag älskar alla bilder! :D Vilka tycker ni är finast?

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Cajsa

Det hjälper att du är hemma hos mig och rider Legend, :) <3 hiihi.. kanske!

Ni är såå fina, det är sjukt!

Hon passade förresten sjukt bra i lila. Längtar till nästa gång vi ses och hoppas att det blir snart.

2011-07-15 @ 19:58:13
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: agnes :)

5:e & 6:e :D

2011-07-15 @ 20:03:27
URL: http://thulinaphoto.blogg.se/
Postat av: anonym

Varför sitter du så bakåtlutad?

Ska man det eller?

Är inte så hästintresserad så jag vet inte ;)

2011-07-16 @ 15:23:11
Postat av: Katrinne

Jättefina bilder! Alla! :)

2011-07-16 @ 17:38:51
URL: hhttp://ryttare.blogspot.com
Postat av: alva

Du sitter i stolsits på alla bilder och sadeln borde vara minst 10 cm längre bak på ryggen.

2011-07-18 @ 01:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0