Nu är jag äntligen tillbaka

Hejsan alla bloggläsare.
Jag har nu varit borta hur länge som helst!
Jag har varit på ett konfaläger sen har inte internet fungerat med idag när
jag kom hemså var internet ÄNTLIGEN fixat.
Så nu är jag väldigt peppad att blogga och jag börjar med ett par bilder som
Frida tog på mig och Hickan för ett tag sen, men dem hann inte komma upp.
Det var nog dagen efter jag kom hem så hade inte ridit på ett tag, och inte
Hickan heller för den delen så det var inte någon av våra bästa dagar om man säger så.
Hahaha, nej men titta och njut.
Ni får gärna slänge in en kommentar också !
Hoppas ni gillar dem,fler bilder från när jag skrittade ut en runda på honom samma dag kommer senare ikväll.
Och om ni har något ni undrar över eller så nu när jag varit borta är det bara att kommentera.
Ha det bra sålänge  nu ska jag ut till Hickan !
/ Ida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: ullis^^

gud vad brun du e :O

2011-07-01 @ 21:54:28
URL: http://toprider.bloggplatsen.se
Postat av: elin

Dålig uppdatering



Fina bilder! :)

2011-07-03 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0