Nu satsar jag på bloggen !

Hejsan allihopa, nu är jag tillbaka från en massa saker som händer i mitt liv.
Jag har varit hos Amanda ( hickans förra ägare ) och tränat inför derby.
Har erkligen hjälpt mig massor och nu vet jag hur man ska få hickan att gå i tävlingsform och när han gör det så kommer mina händer upp och jag tittar mer upp också.
Vilket verkligen är ett framsteg har haft väldigt svårt med båda dem grejerna.
Sen har jag ju varit i Åhus för min lillebror har spelat, ska upp där imorgon kväll och sen kommer jag hem på torsdag igen, jag måste ju heja på mina vänner som alla spelar H65 F96.
Så typiskt att alla i min ålder och som jag är nära vänner med spelar handboll.
Haha, men vi hoppas på dem.
Mamma har fotat bilder på mig och Hickan där man ser på några bilder vilka framsteg vi gjorde på
så kort tid.
Dem kommer upp alldelles strax.
/ Ida

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0