Om LC:2 i söndags

Berättar bara om framridningen till LC:2 och när jag tävlade LC:2 nu, LB:1 får ni höra ikväll ;)

Framridningen till LC:2 kändes super!!
Hon kändes toppen, mjuk i sidorna gjorde riktigt bra ökningar och hade bra fart!
Mamma och Pappa sa att det var ett par som stod brevid dem och sa "wow, kolla på den"
haha xd Skönt att folk tycker vi är fina! :D
Ialla fall så är jag riiktigt nöjd med våran framridning och riiktigt nöjd med min ponny!

När vi kom in på banan kändes hon fortfarande fin! Ena långsidan.. Maan kan säga att hon var rädd för halva banan.
Hon var rädd för en kortsida och en långsida xd Det förvirrade mig också att dom hade typ vänt på banan så att där man kom in där stod det en bil där dommaren satt i. Det var ganska osmart enligt mig eftersom när man gjort hälsning och ska rida rakt fram kanske vissa hästar springer rätt ut.
Aja Pee Wee gjorde inte det ialla fall :) Uppridningen och en del av programmet kändes bra, och sen i stället för att göra trav skritt trav så gjorde jag en ökning xd Ökningen var galant! Men inte på rätt ställe ;) Dumma mig.. Sen så gjorde jag skritt på ett ställe där det fortfarande var trav. Dumma mig igen..
Trots mina två missar och att Pee Wee var rädd och spänd och ur form på den långsidan så fick vi 60,357 % På vår travökning fick vi även en 8a så jag är supernöjd. Dock kom vi på 6/8.
Jag var så fruktansvärt arg på mig själv när vi kom ut från banan.. Och jag märkte sedan nu på datorn när jag kollade igenom bilderna att jag har ridit som en kratta hela dagen!!

Här kommer lite bilder som pappa tog från framridningen och på banan






En favoritbild :D

en favoritbild :D

Också en favoritbild :D

Favoritbild :D en ökning




Det var allt från LC:2 glöm inte att titta in senare ikväll när jag ska skriva om LB:1! (det roliga)
Vilken är er/era favoritbilder? :D

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sofia

mina favoriter är typ dom som du och den översta galoppbilden :)

2011-07-05 @ 18:28:01
Postat av: Anna

ni slapp iaf rida med ett partytält som vi fick på lördagen x) inga hästar gick bra på den banan^^

2011-07-05 @ 22:01:48
URL: http://annshastliv.blogg.se/
Postat av: Adina

åh, härliga bilder nu från er allihopa! Ni är så duktiga (orkar inte kommentera på alla inlägg.. slöö )

2011-07-07 @ 23:23:51
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0