Resultat på dagstorp

Här kommer mina resultat från igår.
I LB:1 an så hade jag bara 20 minuter på mig att rida fram för att det var några som hade stryckit sig
så då fick jag helt plötsligt rida, han kändes lite tung i traven men det blev inga missar så kändes helt ok
iallafall, Och det slutade på 68,95 % och en första plats :D:D
I LA:1an red jag fram i ridhuset och han kändes jätte fin, när vi kom ut ösregnade det ute.
Och Hickan gillar inte när han får vatten på örenen så han tyckte inte det ar jätte mysigt sen så blev
han lite spänd för några vattenpölar.
Men även den rundan slutade på 68,46 % och ännu en första plats :D
Så jag kan ju säga att jag är SUPER nöjd med min älsklingshäst ! <3
Lite bilder som Frida fotade på mig kommer här :
Tack för alla fina bilder Frida !
Sen tog jag några själv när vi kom hem från tävlingen:
Vi fick två stycken agria täcken som pris :D
Till sist favorit bilder ! (L)
/ Ida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Elin

Gratttiiisss! :D

2011-07-29 @ 12:13:04
Postat av: Michelle

gud vad roligt! Grattis! :D gillar den näst sista bilden också :)

2011-07-29 @ 13:47:00
Postat av: charlotte och amanda

fina bilder och fin blogg!:D

kika gärna in på våran blogg också! ha det bra:)

2011-07-29 @ 16:17:17
URL: http://umeryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Ida va fina ni är kram Åsa

2011-07-29 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0