Veckans ridschema

Eftersom det inte är någon träning för Helena denna veckan så har jag inte något bestämt "ridschema"
Så jag tänkte visa lite hur veckans planer ser ut

Måndag          Vila
Tisdag            Rida (dressyr)
onsdag           Vila/rida ut (ska till falsterbo)
torsdag           Rida (dressyr)
Fredag            Rida och klättra
Lördag            Rida (inte bestämt vad, vad vill ni se bilder på?)
Söndag           Rida (inte bestämt vad, vad vill ni se bilder på?)


bild från igår fotad av Julia. Behöver bara några till kommentarer under det inlägget så för ni höra hur det gått + att ni får se massor av bilder :D

Kommentarer
bloglovin
Postat av: emelie

sv: 100 tack :D

allt bra ?=)

2011-07-04 @ 20:34:23
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kan ha markarbete ;) Pee wee är ju så duktig på att hoppa.

2011-07-04 @ 23:16:31
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: A

Jag är ledsen, men du är fruktansvärt lång på ponnyn.. Jag antar att du märker själv att skänkelläget bli helt felaktigt? Du är inte för tung, men du är väldigt lång på henne och du borde fundera över att satsa på större häst att kunna utvecklas med och kanske lämna över henne till en lite kortare ryttare...

Visst, ni kan ju fortfarande utvecklas lite till tillsammans men det blir aldrig bra om man inte "når" som man ska med skänklarna, och då bromsas ju ridbarheten..

2011-07-05 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0